tisdag 29 september 2009

Saker

bra och dåliga
samtidigt:
jag har en stor säng som jag sover ensam i, förutom min katt
det luktar gott av bullar i hela huset
det är bara 3 grader ute
de kommer stora moln när man andas
jag ska gå om en halvtimme
jag måste göra mat till dagens arbete
min rygg gör mer ont än någonsin
jag har en ansiktsmask
jag har onödigt söta blusar
min ögonmigrän är mycket bättre
jag ska till england
det är snart jul
min katt praatar med mig hela morgnarna
imorgon släpps biljetterna till sweden rock
jag har en del jätte jätte bra vänner.
Jag värmer bullar i ugnen och det luktar jätte gott
jag gör äpplenmed kanel i ugnen och de luktar ljuvligt
japan kommer när jag ropar på honom och piper jätte sött.
mina bröst ser enorma ut i den här bhn
Det är frost i gräset
japan gömmer sig bakom armstödet på soffan och kollar lustiogt på mig
jag ttror det kan bli en bra dag.
solen skiner
jag skar mig i tummen
jag måste springa min väg.

1 kommentar:

miri sa...

katter i sängen och som pratar med en på morgnarna kan ju vara typ det bästa som finns. och tjusigt namn, japan.

(och förresten jag vil linte se dej död. tvärteom!)