torsdag 23 april 2009

Vin - Som blod rinner det ut från mina sår.

Han kom hem och det lukta sådär sött om honom som de gör när man röker en blomjoint. Och jag ville bara skrika på honom att MAN GÖR FÖR I HELVETE INTE SÅ MOT NÅGON SOM REDAN LIGGER PÅ MARKEN. Men istället kröp jag in i mig själv och drack tre liter kaffe. Tänkte tillbaka till snön som låg på marken och saknade dig lite mer än vad jag gjort tidigare. Gick för att dränka mig i all tyll i syaffären men det var slut och köpte istället en ny gardin att hänga upp och den pryder vårt sovrumsfönster och en gardin hänger framför liksom för att säga här är det enkelt rent och prydligt. Det fungerade såkalrt inte. Tänkte visa en bild men orkar kanske inte visa något av mig alls och det var så jobbigt. Tio mail om förlåtelse när jag låste in mig och femton missade samtal. Det är svårt att älska när alkoholen tar över kroppen. Typ.

Inga kommentarer: