måndag 16 mars 2009

Krigskamrater.

När jag vaknar på morgonen vid kvart över sju så orkar jag aldrig gå upp. Det är så kallt utan täcket. Sen tänker man aja, jag får väl ta och gå upp ändå. Sen trillar jag ut på toaletten och sätter upp håret och lite sånt. Sen ut i köket och äter en macka eller två. Läser tidningen som egentligen är helt onödig. Sen springer man för att klä på sig. Jag har för mycket kläder för jag ka naldrig bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Men det är nästan ännu värre med skorna. Men skorna behöver jag inte bestämma fören efter jag har kollat på nyheterna på tv och kollat läget på internet. Snart är klockan tjugo i nio och då ska jag gå till skolan.

Mina kläder idag är vidriga. Nästan iaf. Jag har en stor svart ulltröja och blå strumpbyxor. Sen har jag svarta knästrumpor och håret i en klämma. Jag har ett ljusblått pärlhalsband och en vit spetsklämma i håret. Min nacke gör väldigt väldigt ont.

Inga kommentarer: