måndag 16 mars 2009

Havremjölk.

När det inte finns minimjölk att köpa blir det nästan alltid havremjölk. Ibland blir det dock förekommer det imellanåt sojamjölk. Eller sojadryck som dem säger i affären, och risdryck. Och idag vart de just en sån dag. Det underbara med havremjölk är att det blir så fruktansvärt gott om man äter det ihop med flingor eller som varm choklad. Det är underbart gott. Dessutom blir det väldigt gott när man har det i mat.

Och på tal om mat så åt jag jätte jätte gott inatt. Idag menade jag såklart. Jag var på maxi och handlade ochjag hittade falafel och vart tvungen att köpa det eftersom jag redan bestämt mig för att äta bulgur men inte visste vad som skulle vara till så blev det bara super bra. Sallad och gul chili i botten och sen bulgur ovanpå och falafel ovanpå det och sen tacosås ovanpå. Bah va gott de blev!

Inga kommentarer: