söndag 30 november 2008

Jag drömmer mig bort till en liten liten stuga
(som Isak skulle byggt om han gick bygg) där jag
ska ha massor med olika koppar och den ska ligga
bredvid en liten liten sjö. Fan va bra det hade
varit. Om en halvtimme måste jag till tunnelbanan.
Jag är allergisk mot vinter, för jag blir
totallt mega finnig, fast de är ju vackert på
sitt sätt. Jag förstår mig inte på min ångest, men
det är ju inte heller meningen. Idag ska jag skriva
en notis om salt och sen efter det ska jag nog
gå inom stan en runda, jag tror det kan vara bra
för mig och gå lite, att göra något. Jag skulle vilja
veta hur mycket pengar jag har kvar. Typ, varför
har jag inte internet bank? Och sen vill jag köpa en
hel massa pärlor. Sen kanske jag ska kolla efter
en ny klänning också, som jag sa innan.
Men jag vet inte om jag har råd eller ork och sånt.
Frågan är om jag ska ta med kameran idag, eller om
jag ska göra det imorgon så kan jag helt enkelt handla
idag utan att känna att jag bär med mig alla mina
saker? Sen när blev jag så här seriös?

Inga kommentarer: