onsdag 16 juli 2008

Liksom...
tror ni att sofia blir glad
när hon har mobilbredband
eller vad?
Haha, ofc! Men jag saknar en
viss Anton. Och jag vill inte
alls göra de. Inte för en sekund,
han är inte bra. Haha, kom på
att jag skulle satsa på den dära
tom istället, för han är ju inte
värre eller så? Hahaha, jag är
så fruktansvärt trött. Men inatt
ska jag sova på golvet, vilket
faktiskt suger!
Jobbar fem till nio imorgon iaf.
Tänker åka hem ganska tidigt
på fredag sen tror jag. Ska kolla
vad Antonen har för helg planer.
Kanske? Eller kanske björn, haha.
Det hade väl kunnat va en kul sak?
Äh, jag ska väl sova snart.
Mor och far har festat skit mycket
i helgen. Jag känner mig mogen?
Jag jobbar och mina föräldrar festar..
haha, misslyckande. Ska snacka
med keff om han kan handla lite åt mig.

Inga kommentarer: