måndag 26 maj 2008

Morgon från Segevång?

  1. aj
  2. hej
  3. potatismos
  4. Keff
  5. Björn
  6. Panda
  7. vin med äppel, kanel och vanilj
  8. Jonathan
  9. Please Save me RobinBobby
  10. Ledighet
  11. Längtan till nästa vecka
  12. KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS
  13. jag behöver mina pengar nu?

Låter det som en bra förklaring av mitt hjärta och min närhet och sådär? Jag mår fint, jag är glad och jag känner mig inte kär längre. Jag längtar mest bara efter att umgås med folk som jag saknar saknar saknar saknar jätte mycket. Jag menar, Amanda och Björn är det ett tag sen nu. I just can't wait. Amanda denna veckan, Björn nästa. Jonathan, när då? Allt ser ut som fan, hela stan är ju av asfalt var är gräsen någonstans? Tittar man från himlen måste Malmö va helt svart! Det är vad Jonathan sjunger hela morgonen för jag kan inte tänka på något annat än Segevång - haha! Och nästa vecka ska jag se kiss. Måste prata med far om pengar, släp och ledighet. typ NU!

Inga kommentarer: