måndag 26 maj 2008

AVSLUTA MENINGEN :
1. Jag har insett att min senaste puss: var ett stort plus
2. Jag lyssnar på: Jonathan mer än någon annan
3. Jag pratar: mest strunt, men ibland så!
4. Jag älskar/tycker om: min säng på golvet? Jag vet inte, jonathan :D
5. Min bästa vän är: vem då? Amanda är ju min kvinna, typ. Alexandra :D
6. Min första riktiga kyss: vart med en person jag nu föraktar
8. Jag avskyr när folk frågar: dumma saker?
9. Kärlek är: patetiskt. och underbart
11. Någonstans: i norra malmö finns en björn
12. Jag kommer alltid att: vara osäker på mi nläggning? :D
13. Jag är hemligt förälskad i: en tok. eller ingen alls för tillfället:D
14. Sist jag grät var: jag jävligt osäker på allt
15. Min mobiltelefon är: halvdöd
16. När jag vaknar på morgonen: är klockan alltid för lite
17. Innan jag går och lägger mig: funderar jag över i-lands problem
18. Just nu tänker jag på: att jag ska fylla i denna listan, sen läsa. samt björn
19. Bebisar är: äckliga fula och jobbiga
20. Idag har jag: sovit länge och haft lektion sen
21. I kväll har jag: massor med överflödig tid
22. I morgon kommer jag:förhoppningsvis få mina pengar och hämta ut piller ^^
23. Jag vill verkligen: tycka om den jävla cp människan. Men de gör jag inte?

Inga kommentarer: