torsdag 22 maj 2008

Ground control to major Tom

Ground control to Major Tom Ground control to Major Tom:
Take your protein pills and put your helmet on
Ground control to Major Tom: Commencing countdown engine's on
Check ig-nition and may God's love be with you

This is ground control to Major Tom, you've really made the grade!
And the papers want to know whose shirts you wear,
Now it's time to leave the capsule if you dare
This is Major Tom to ground con-trol, I'm stepping through the door
And I'm floating in the most peculiar way
And the stars look very difeerent today
For here am I sitting in a tin can, far above the world
Planet Earth is blue and there's nothing I can do

Detta var första morgonen på länge som det inte har kännts som jag vaknat upp efter en tolv dagars lång orgie. Det har vart helt hemskt att gå upp på morgnarna ju! Men idag känns det rätt så bra. När jag vaknade låg Lokaltidningen uppslagen. Jag gissar på att det var far som uppmärksammat att det stod om Dirty Passion i tidningen, och att herr Björn vart med. Det är sånt som far uppmärksammar och det känns lite sött. Hade tänk rida Magic och se om han accepterat handen ännu, annars kanske jag får ta tag i mitt liv och rida honom någon dag. Men som sagt, livet går framåt. På alla sätt och vis! Drömde en halv jobbig dröm; Ses vi på lördag? vart de jobbigaste med allt. Grogonzola är äckligt!

Inga kommentarer: