onsdag 21 maj 2008

Dagen går inte att summera, men för att försöka:
Kollade på Natural Born Killers, underbara jävla
film, den höll mig sällskap till halv tre inatt. Sen
bestämde jag mig för att sova vilket jag lyckades
med i hela två timmar! Sen upp och äta macka.
Cykla till stall och rida liten ponny som har fått
munkorg för hon är för tjock, sen hem och duscha.
Ringa Sara som äter pencillin och prata med Björn.
Därefter skynda till stationen och nästan missa
tåget och skriva på en uppsats sak om vindkraft
och vänta på att tiden ska gå lite lite snabbare igen.
Kom fram i malmö och åkte buss besökte Björnen
som gav en pussar och kramar i överdrift (men en
ung deprimerad kvinna som mig kan behöva lite
extra närhet ibland) och hade mysigt och sen var
Sofia tvungen att åka hem. Hej puss galosch pannkaka!
Jag ville inte hem, tog en halvtimme att slita sig
och sen vart livet upp och ner.

Jag mår bra, hur mår du?

Inga kommentarer: