söndag 11 oktober 2009

När - nervositeten tränger sig på

Jag har massor med saker att göra idag och jag känner hur nervositeten tränger sig in på. Halv nio ska jag till sjukgymnasten och kolla igenom min rygg, förhoppningsvis för sista gången. Sen ska jag springa till skolan och skriva ut mitt cv och personliga brev till wanås. Dessutom ska jag ha med mig kontrakt och en oändlig massa fakta om arbetsplatsförlagd utbildning till dem. Sen måste jag springa hem och duscha och kanske äta frukost och sånt innan jag ska ner till stan igen. ska ta bussen ungefär halv tolv och om jag hinner, vilket jag hoppas, ska jag in på till exempel lindex och köpa nya underkläder och kanske nån väldigt tjock tröja eller kanske ett par byxor. För alla mina byxor är trasiga. När jag är hemma från wanås, vilket kommer bli runt halv två, så kommer jag sticka hem för att jobba lite och sen kommer jag förhoppningsvis sitta och sticka resten av kvällen.

Jag stickasr ett par stay-ups som jag ska ha på mig hela vintern. Dock går det åt mycket garn och jag har inte stickat sen förra vintern, så de tar ett tag innan man kommer igång ordentligt med allt som göras skall.

Peace out!

Inga kommentarer: