tisdag 13 oktober 2009

Att fundera över - när man känner sig ensam

Jag fick ett sms från en pojk det löd följande:
"jag ligger här i min säng o fantiserar om din kropp. vill känna huden under min hand när mina fingrar sakta letar sig fram över dina bröst. jag vill känna din kropp nära o kunna höra dina djupa andetag när jag kysser din hals. Men jag som en enkel dröm ska ta och försvinna in i mängden"

jag funderade inte så mycket mer på det. han vet att jag inte tycker om honom. tror jag? jag tror att han vet, jag tror han förstått.

nu säger han jag vill men inte du.

jag funderar mycket
vad säger man till sådant?

iaf så är idag rätt okej. nu ska jag läsa en massa djupa saker och sen ska jag springa till min vän. kanske.

(funderade dessutom på om dikten var www.google.se)

Inga kommentarer: