lördag 13 juni 2009

Idag - Mellbystrand är bra när man inte vill va med.

Jag gjorde som jag sa och körde till mellbystrand och gick ut i skogen och plockade fyra kottar. Hittade en benpipa som jag skådade noga och tog trettiofem kort på och det var lite äckligt och jag gick där det alltid luktade fisk när jag va liten och sådant. Sen gick jag till stugan och tittade in, kokade kaffe och tog min älskade bok och läste samtidigt som jag syndade djupt och åt vitt bröd. Det var fint och jag lyssnade lite på radio och det var också mys. Sen hoppade jag in i bilen och jag körde till lenas loppis och införskaffade fyra lp-skivor, en med bob marley en med queen, en med duran duran och en med meatloaf! Och dessutom fick jag två gardiner till balkongen. Mycket uppskattat. Sen körde jag till ett av mina käraste barndomsminnen och det var så fint där inne, massor med saker och man vill ha ungefär hälften och där var en klänning som jag tänkte köpa men jag kom på att min midja är inte vad den en gång varit och istället köpte jag vackra vackra skor. Det var fint. Sen körde jag på småvägar till våxtorp och åt en smula och de va rätt äckligt och sen har jag vart och köpt jäst och mjöl och sådana viktiga saker. Nu ska jag baka bröd. Hej!

Inga kommentarer: