söndag 12 april 2009

Religion - Hinduismen.

Jag hatade så väldigt mycket när jag gick i grundskolan. Människorna, luften, djuren, naturen, alla prov, alla lärare och speciellt alla jävla religioner. Hinduismen fångade doock mig i sitt jävla nät och bestämde sig för att hålla kvar mig där och när vi skulle ha prov på det började jag nästan gråta för jag kunde aldrig få ner all fakta om hinduismen på fyra a4 och jag skrek på min lärare, om jag bara får berätta istället. Och jag berättade och berättade och allting var som mig och min lärare som bara skrev stödord använde dem fyra a4 pappren och jag sken nog som en sol när jag gick där ifrån och jag vet inte hur jag lyckades få mvg i religion. Men det var nog hindun inom mig som skrek till och tvingade mig till det.

Nu går vi tillbaka till romen och apelsinjuicen.

Inga kommentarer: