torsdag 2 april 2009

I was in a team.

Det stod om Svenne i tidningen idag. Jag hyllar honom, sörjer honom, saknar honom, gläds med honom? Det var så vackert om han och Ingeborg, sen om Ingmar Bergman och Svenne i Helsingborg och sen om frisörsalongerna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag bär vitt idag. Jag har gjort de några dagar. Det känns enklast så. Min dag ska i alla fall vara jättebäst, för det önskade Isak mig och de är ju rätt bra. Ann ska åka imorgon så måste hinna träffa henne idag. Prata om texten i tidningen och sånt. Jag har blivit så väldans blek igen. Jag måste leta upp pärlhalsbandet, tror jag. Käken biter ihop sig i den dära ångesten som man ser hos människor imellanåt. Ögonen läcker och hur munnen kommer konstiga läten. Jag måste sminka mig igen.

Inga kommentarer: