onsdag 22 april 2009

Blod - någon måste vinna.

Jag vill ha någon ringer och säger till mig att gå ut från våningen och jag vill att någon ringer och bjuder ut mig på dans eller på en flaska vin eller kanske bara ligga på en gräsmatta någonstans för jag står inte ut med denna ångesten som fylld i takt med röken från hans cigaretter. Att klättra på väggarna gör att man bara vill sova och sömnen gör att man klättrar på väggarna och när ingen svarar och när ingen har något att säga och det enda man får är skit för jaget, när det händer vill man helst bara springa och gömma sig och vackraste Thore på stationen som inte ens skrek på mig som inte ens sa hej eller jag saknar dig eller när hjärtat klappade i bröstet så fick jag inte ens en hejdå kram och fan att mina lungor är så små. Skulle se teater ikväll men hjärtat sa väl nej igen och egentligen borde jag väl måla. När man märker att man missat fem hårstrån på benen som man rakade tidigt på morgonen och när man får brännblåsor av tallriken som man balanserade på knäet. När man helst vill spränga bort resten av världen eller kanske fasta i tio dagar.

Inga kommentarer: