lördag 14 mars 2009

Sooooolsken!

Detta är en bra morgon.
Vaknar i sängen och Sandra ligger bredvid och det är bara helt sjuuuukt varmt och jag orkar inte resa mig upp. Somnade om och sov nån timme till och sen gick jag för att öppna balkongdörren. När vi sedan vaknade igen sken solen och vi åt frukot och det var mysigt. Sen skullee vi gå till statoil. Vädret är helt underbart och det är underbart! Sandra köpte schampoo och balsam och hårinpackning och sånt så att hennes hår ska bli fint! När jag gick hem så var vädret helt underbart och jag ville helst gå rundor i flera timmar! Krokusarna blommor och dem har slängt blåkorn i alla rabatter vid lägenheterna och alla balkongdörrar är öppna.
Hoppas resten av dagen blir lika bra.

Det har brunnit hemma hos min moster.
Usch.

Inga kommentarer: