onsdag 18 mars 2009

Instrumentpanel.

Idag har jag min väldigt mycket på rea klänning från H&M. Den är lite persikofärgad och egentligen helt genomskinlig. Så jag har en svart klänning under, men den är inget speciellt. Den persikofärgade klänningen är lite flygig och vacker och den ärhelt underbar speciellt idag när solen skiner.

När jag vaknade så låg jag kvar i sängen och låtsades att det var första dagen på sommarlovet. Det var en helt underbar känsla. Och sen gick jag upp och gjorde vanilj te och när jag satt och drack det kollade jag ut genom köksfönstret och det kändes som sommar igen och jag önsakde så mycket att det var det, så mycket att det nästan blev det. Men sen såg jag alla träden som inte hade några löv på sig. Och detvar lite grått här och var. Annars var det en väldigt fin morgon.

Inga kommentarer: