tisdag 17 mars 2009

Drömmar.

Inatt drömde jag om massor medkonstiga saker. Jag var i England och där var ett ställe som var klädshop/bar. Där hängde jag hela dagen och det var jätte härligt. Människorna som jobbade därvar mestadels killar, men där va en jätte trevlig tjej också. Sen hängde jag mest på biblioteken hela tiden. Sen var jag iaf tillbaka till klädshpen/baren och hittade en massa härliga kläder och behövde bara betala typ tre pund för allt. Sen skulle jag ut till bilen och bli hämtadav min bror och hans kompisar. Men de tog mig fleratimmar att fixa allting. När jag kom ut s åhade dem redan vart borta skit länge och sen kommit tillbaka för att gå in på baren. Iaf så när jag var där inne så ringde Jonathan, så trodde ajg att jag råkade klicka honom och jag blev så arg. SÅ skrek jag till tjejen i baren att jag råkade klicka en skit snygg artist. Sen så hörde jag att han vart kvar i luren. Konstigt vart de?

Gå ner i vikt. De är också en dröm. Men egentligen vill jag bara bli smalare. Jag har iaf en träningsmaskin hemma. Dcok så är de nästan alltid så att om man har en träningsmaskin hemma så orkar man aldrig träna. Men jag gjorde de imorse i tio minuter. Även om tio minuter typ är ingenting. Men det är ju alltid en liten början.
Nu ska jag nog till skolan
och
skriva mail
till
Jonathan.

Inga kommentarer: