torsdag 19 februari 2009

Sömnproblem

Började få det jobbigt att sova själv och för att somna måste jag räkna matte i huvudet eller tänka på sommarfester och sweden rock och inatt så somnade jag otroligt snabbt och det kändes jätte konstigt. När jag somnat så drömde jag att jag cyklade hem typ från stan och när jag cyklade förbi lågstadiet på Västerskolan så såg jag en massa välbekanta ansikten. Folk satt ner på asfalten och den enda som stod upp var Macke! Sen såg jag Eva och Roger och Kenneth och alla andra! Men det är ju oftast så att om man ser någon som man saknat länge och man inte är säker på att dem känner igen en så cyklar man inte bara fram och säger hej utan man cyklar förbi och hoppas på att dem ska se en och ropa på en. Det gjorde dem också, men dem skrev iten sofia. Utan dem använde alla jävla smeknamn som vi hade på sweden rock -08. Underbara jävla människor. Sen iaf så kom typ Sandra och vi satt och snackade en massa och sen kom kenneth gående och Sandra bara "sofia, titta vem som kommer här!" och haha, fan va glad jag var och fan va glad sandra var och kenneth och eva och alla. Va underbart det var. Vilken underbar dröm.

Inga kommentarer: