torsdag 12 februari 2009

Igår så vart jag först och åt ihop med Ann innan jag stack till Filip och halvsov i hans soffa ihop med honom och hans katt. Det resulterade dock i att jag blev en hårboll. Men det var mysigt. Sen kom Jennie och hon körde oss till sin nya lägenhet som är mums mums mums. och Filip hjälpte henne sätta ihop sin säng och jag bar en massa grejer och mysigt vart de. Sen stack vi iaf hem till Filip igen och han blev kär i en Pingvin(kudde med bara ett ben!) och det slutade inte särskilt lyckligt det heller nej då ja! Great night.

När jag vaknade imorse däremot.
Så hörde jag hur något slogs emot något annat jätte hårt och sen hur något eller någon trillade ihop. Sen hör jag hur min bror börjar göra en massa konstiga läten och min mor skriker vad det var som hände och sen hör jag att han typ hade råkat göra någonting. Och jag får för mig att han trillat ner för trappan och jag ser hur en benpipa sticker ut ur hans arm och hjälp! Men han hade bara gått in i väggen(bokstavlitg talat!) och de blödde en massa från huvudet. The end! Nej just de, han fick åka till sjukhuset och betala 100kronor mer stygn i huvudet.

Inga kommentarer: