onsdag 4 februari 2009

I need somebody to love!

Can it be anybody?
Snön vräker ner.
Kallt kallt kallt.
Så kallt i hela huset.
Höjde värmen på alla elementen,
men det hjälper knappt.
Hjärnan värkte, hjärtat värkte - Skulle jag bli hel igen?
Jag har svårt att komma ihåg vilka dagar det är.
Men har fått berättat att det är torsdag.
Torsdag innebär träning för Elisabeth,
men det snöar så mycket att de nog blir inställt.
Imorgon är det torsdag. Då är jag nog ledig på eftermiddagen.
Eller?
Hästarna tar massor med tid. Massor med underbar tid.
På kvällen vet jag inte.
Jag vill helst av allt bara sova.
Eller nej det vill jag nog inte alls.
På lördag så är det helg.
Då ska man få sova ut.
Men det orkar jag aldrig göra ändå.
När ska jag hinna träffa Ann?
Sen ska jag och Phrida dricka vin och glo på film eller nått.
Sen är det söndag.
Sen måndag och jobb igen.
Föresten, på sönadg är det fotografering.
Yes it is.

Inga kommentarer: