måndag 5 januari 2009

Jag hade en jätte bra nyår i Kalmar med massor med trevligt folk så som Arne, Malin, Håkan, Jimmie, Martin och en massa massa fler. Alla var finklädda och de va jätte mysigt med alla tjejer i klänning och alla killar i skjorta och slips. Haha, mys! Nästan alla var nere vid hamnen och kollade på fyrverkerierna som var heeeel läckra och underbara och jag knäppte ca 200 bilder och sen gick vi hem och jag och Arne pratade om att baka enkelt bröd och om att äta ris till frukost. Sen gick vi hem och åt och drack vin och öl och snackade en massa skit och helt plötsligt var klockan kvart i tolv och alla fick bråttom för vi skulle ner till stan och skåla in tolv slaget. Sen fick jag skjuts hem på en cykel och festen fortsatte och en massa folk stod och rökte cigarrer och sen fick jag sova i en smal soffa ihop med Håkan och snacka om förvånelse när Martin helt plötsligt slängde sig ovanpå oss båda och frågade om vi hade bra andedräkt. Det var en bra dag i alla fall.

Inga kommentarer: