torsdag 25 december 2008

Vaknade nu nästan precis och hade drömt om London och sådant. Jag minns inte ritkigt vart det var vi skulle..Vi skulle till en pub efteråt i alla fall. Jag min mor och min far och Sulan och någon annan tjej, eller var det min bror? Jag minns inte riktigt. Vi gick i alla fall förbi Hyde Park och jag och Sulan pratade hur jävla mycket som helst, såklart. Sen skulle vi kolla på Ekorrarna! Sen byttes Sulan ut till en annan tjej och vi var inne i nån liten pysselbutik med typ Alice i underlandet tema. Och inte långt från Hyde Park finns det ju en sådan affär, inte pyssel..men Alice i underlandet. Sen gick jag och den andra tjejen ut och tänkte vi skulle gå över till caféet på andra sidan. Sen hade jag fått tre nya råttor och en ny kamera. en d40 och ett nytt batterigrepp. Sen var jag i ett stall och dem hade höhäckar, och jag tycker att höhäckar är så grymt smidiga..Men ja, dem använde ju inte dem. Slut! Fast jag tror att det med stallet och råttorna kom först?

Inga kommentarer: