söndag 28 december 2008

Benont och jag kollar på natt på museet, igen igen igen. Och jag är så trött på idag idag idag, funderar på att klä på mig och följa med micke och jimmie när de ska va seriösa och bowla. Jag behöver komma ut men malin är inte hemma och det förstör precis allting. ALLTING. Nej men asså, fan det suger verkligen. Kom på att jag inte ens berättat hur julafton var. Julafton var faktiskt bättre än vad jag förväntade mig.


På morgonen fick Johan öppna sina paket, eftersom han inte skulle vara med på kvällen när vi delade ut resten av paketen
























När vi kom hem till Ingrid så hjälpte vi först till att förbereda allt, och när alla andra hade kommit så satte vi oss ner och åt och åt och åt och åt.
























Sen gick jag, Nette, Jimmie och Nora och ritade och kollade på Kalle Anka
















Sen kom vår tomte som var jätte full och mest misslyckades med allting, men jag mår säga att han livade upp stämningen väldigt mycket!

Inga kommentarer: