söndag 30 november 2008

Mmm, har satt upp julgardiner och adventsljusstakar och sådant ploj. Mysigt må jag säga. Fredrik Westerlund är totalt underbar och jag har alltför glansigt hår. Det är lyckosamt och när jag kommer hem till Skåne så ska jag och Isak äta glass och kolla på en dålig film. Jag har gjort ca 7 par örhängen, och använder faktiskt ett par nu. Dem är otroligt fina! False lashes pratades det om och drogrehabiliteringen i danmark börjar få rejält med vett i sig. Eftersom jag inte kan få nog av helena så började jag från och med idag läsa Norsblogg, ni vet den där som skrivs av dem som bor längs med den röda linjen. Trevligt må jag säga. Frågan är om jag ska köpa mig en ny klänning som jag kan ha på julbordet på onsdag(ska äta julbord med redaktionen!) eller om jag helt enkelt ska ta en av dem som jag har med mig. Dem jag har med mig är inte så särskilt inspirerande, men samtidigt vet jag inte vad jag är ute efter. Tror de får bli ett besök på beyond retro minsann(där jag hittade läckraste pälskappan!) Dessutom blir jag så underbart lycklig när jag läser Claras alla jultips. Håhå jaja, de finns så mycket som världen bjuder på. Och jag längtar tills jag kommer hem, och jag längtar än mer till våren. Mums.