söndag 2 november 2008

mm, denna morgonen.
Jag önskar att jag kunde komma ihåg allt som jag tänkte på vägen till skolan. Det var så underbart. Jag älskar att jag bara genom att ta på mig en lite längre tröja och min skinnjacka och en rödhalsduk som matchar håret perfekt ser otroligt sofistikerad ut. Jag älskar mina svarta låga pumps som egentligen är för kalla för att ha så här års. Och jag älskar att när jag gick ut så märkte jag att de fortfarande var smutsiga efter helgens fester. och jag älskar att dem är smutsiga. (jag älskade festen i helgen också) och sen så älskar jag att vår "nya" granne har börjat hälsa på mig. Och jag älskar att de hade klippt ner gräset så man kunde gena över gräsmattan trots mina låga skor. Och jag älskar att trots att det är sjukt kallt ute så är mina läppar sådär mjuka och kommer inte att spricka. och jag älskar att jag har fått jobb och apu plats och att jag och chilant pratar med varandra. Och jag älskar att en av it-killarna som jag gick bredvid påväg till skolan luktade jordgubb.

Inga kommentarer: