fredag 31 oktober 2008

Sumering av dagen typ:
Jag fick sms från Chielant, han bor i Polen för nuvarande.
Han har typ praktik eller något sådant.
Sen var jag och far och åt på subway och vi konstaterade
att han hade koncentrationssvårigheter..eller jag gjorde iaf.
Sen bowlade vi och jag spräckte mina byxor.
Hahaha, usch ja. Som det kan gå.
Sen var vi på skopunkten och jag köpte två par skor
vilket resulterade i att jag har runt 28 par skor.
Och det är fan helt sjukt. Men dem var fina iaf.
Sen har jag vart hos min moster och pratat en hel del
och dessutom fått en parfym. Little kiss hette den,
och den luktar mumma!
Och nu är jag hemma och har internet igen och seeeen
så har jag kommit på att jag måste spara pengar.

Puss på att några vill att jag ska göra deras hemsida :*

Inga kommentarer: