söndag 12 oktober 2008

Asså. det där med att skriva bra och djupt och skönt och underbart och fint, jag tror aldrig att jag riktigt lyckades med det. Nej, det gjorde jag inte. Jag menar, det var alltid något som det blev för mycekt av. Eller för lite för den delen. Just nu är det mest bara för mycket. Jag menar, alla är över mig och jag vill helst sova. Och vara vaken. Och måla och skriva och allt möjligt. Men min ork är liksom borta och jag vill helst av allt gå ner i vikt igen. Känner mig ungefär som en 200kg fläskis som inte gör något annat än sitter vid sin dator och spelar. Inte för att ajg spelar så mycket nu mera, men ajg sitter ändå här. Okej, jag tycker det är skit jobbigt att jag inte klarar av att ta tag i mitt liv och jag äcklas över saker som jag gör. Jag berättade allting för martin. Men jag kan inte berätta liksom ALLT för det är så mycket att berätta och klaga på och jag vågar nog inte vara människa till det. Med rosa sprayfärg på skorna och med huvudet i det blå så är det inte mycket man kan göar för att stå emot. Jag menar, har jag alltid varit sån här? Jag vill helst av allt duscha fem gånger om dagen för att bli av med allt från Dig. men vad innebär Dig? Grejen är att jag är så slut i mitt huvud och i min kropp, för tro inte att jag inte kan tolka ert kroppsspråk. För det kan jag. Liksom, mina ögon fylls med vita prickar varje dag flera gånger om dagen och jag är aldrig riktigt nöjd. Okej, varför blev allting så deppigt nu då? Jag har massor med saker som är riktigt riktigt bra att ha. Typ vänner. Och det är ganska mycket folk som tycker om mig. (Jag tycker om dig) Men som sagt, vem fan är Dig? Vem fan är Du och vem fan är Jag? Jag vill träffffffffa dig imorgon klockan 15.30, är du där då? Där vi alltid ses? Jag vill vara där, kommer jag vara där? Kommer jag våga vara där? Kommer jag orka med att se dig i ögonen? hahaha, jag är nog inte som jag borde vara idag. Det glänser på min arm efter att jag haft mitt armband på för länge. Äckliga märken på armen som aldrig kommer försvinna och prickarna sjunker längre och längre in. Har jag berättat att jag är förgiftad?

Inga kommentarer: