fredag 12 september 2008

Först och främst i detta inlägg så måste jag säga förlåt till familjen Andersson eftersom det har blivit en hel del feltolkningar i tidigare inlägg som jag har publicerat. Dessa inlägg är dock redigerade och de texter är borttagna, men jag kommer ändå att skriva en förklaring till det jag skrivit här:

*I ett inlägg skrev jag texten "orkar inte med stall i finja längre" vilket absolut inte syftar på personerna som jag har min häst hos. Det syftar på att mitt intresse för hästar har sinat på sistonde och att jag på så vis inte har lust att åka ut till stallet på samma vis som jag alltid har haft innan. Stallet i finja måste jag dock kommentera här också, tycker jag är väldigt bra om över huvudtaget och jag tror inte att min häst har trivts bättre på något annat ställe.

*I ett annat inlägg så skrev jag texten "orkar inte med eva och dem andra där ute längre" vilket var för jävla dumt skrivit eftersom det inte är personerna eva och dem andra som jag inte orkar med. Det jag inte orkar med är som sagt ansvaret för en egen häst och att behöva vara ute i stallet varje dag. Eva och de andra som är där ute har varit toppen och stöttat mig hela detta året, från det att jag var sjuk fram tills dess att jag fick sommarjobb och hjälpt mig med olika tips och trix som har gjort att min häst har trivts bättre, och att även jag och blivit bättre som så väl ryttare som att ta hand om min häst annars.

Det är viktigt för mig att poängtera att detta har varit väldigt kränkande för familjen Andersson och att det verkligen inte har varit min mening då de verkligen har hjälpt mig hela tiden som jag känt dem. Men det går tyvärr inte att spola tillbaka bandet men jag har försökt att skriva en förklaring som alla ska förstå och jag kommer även att se över vad jag publicerar i framtiden.

Inga kommentarer: