tisdag 19 augusti 2008

Tänkte mest för omständighetens skull berätta att jag har för en gångs skull ställt upp i en slags tävling. Det var bloggerskan/kläddesignern/illustratören Anna Larsson som hade en tävling om hennes kända Today I'm wearing this -tisha! Man skulle säga vilken som var ens favoritblogg, och det är ju för mig Sakine Madon, eftersom jag studerar och läser mot journalist/krönikör så måste jag ju nästan ha någon sådan som det! Haha! Nej, men jag gillar hennes enkla sätt att uppdatera bloggen med enkla saker som hon gillar, eller ogillar och sedan låter hon oss läsare utvärdera själva! Sen var det favoritbok, håhå jaja. Lilla Koren blev omnämnd igen, hon är ju äldre än mig men anyway. Packad är något av det svåraste jag någonsin har läst, och ändå så fruktansvärt underbar. Och dessutom Gardells böcker. Gardell är mannen, myten, legenden eller hur det nu var man sa. Håhå, nu börjar jag få lite nackspärr. Får väl lägga mig att vila lite sen eller nått, Imorgon blir det väl dator dator dator, om vi får hämta ut dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket för bidraget i tävlingengumman och tack för tipsen!! kram!