lördag 23 augusti 2008

Tänkte iaf ta tag lite grann i mig själv, och berätta om i torsdags. Jag hade stora planer på att åka till malmö med en viss Anki, dock så var jag tvungen att bege mig till stallet, vilket gjorde att ajg åka med Lindman istället. Eller ja, Lindman körde och jag, Affe, Frickan och Tove åkte med. Och ni som känner mig vet väl att även om jag säger att jag ska vara nykter så blir jag onykter. Men, i torsdags hade jag med mig i 70 som vart 40% men jag drack inte en droppe. Jag blev onekligen väldigt opepp och deppig. Dumt kan de låta, och det var de också. Iaf så vart dagens huvudpunkt när vi skulle köra hem! Först körde vi inom McDonalds och köpte lite flottmat. Där efter! Så drog vi på riktigt högt ljud och spelade en kass Magnus Uggla låt och körde förbi en gäng blattar och försökte få dem att digga med oss. Vi lyckades inte.

Sen satt jag och Lindman och sjöng i bilen hela vägen hem till hässleholms station. Där fastnade vi dock. Men efter många om och men kröp Lindman in i bagaget vilket gjorde att Affe fick köra. Dem som känner Affe vet dock att affe inte har något körkort så de lät typ så här när han körde
Sofia: Affe växla upp
Lindman: Växla upp Affe
S: Växla upp!
L: Kom igen växla upp!
Affe: Men jag vill inte växla upp
S: Affe, du har ingen växel i
L: VÄXLA UPP!
Det var ganska spännande. Men det blev ändå Lindman som körde hem mig till slut!

Inga kommentarer: