onsdag 13 augusti 2008


Ja, sällskapssjuk är ett alldeles utmärkt ord när man ska förklara mig. Jag hatar inte att vara själv, men att vara ensam en alltför lång tid tär på mig. Sen kan det ibland gå flera veckor och jag bara älskar att vara ensam. Men jst precis idag så har jag ett släng av sällskapssjukhet. Så jag ska diska och städa iordning, sen ska jag bege mig ut och jobba längs med stranden. Har dessutom lagat middag redan nu som jag får ta med mig i en liten burk. Så kan jag sitta och äta på stranden senare, och kanske även då langa upp datorn och skicka iväg ett litet blogginlägg. Andra planer för dagen är att jobba mig från båstad till Grevie, alltså över åsen. Sen tänker jag ta mig till Ängelholm(förhoppningsvis med buss dock!) och därefter tåget mot malmö, och där kommer jag iallafall att blogga. Jag menar, tågblogga är väl på modet? Men vi hörs senare på stranden !
Peace out!

Inga kommentarer: