söndag 10 augusti 2008

inget
jag funderar på att städa
ska vi flytta ihop?
då kan du få städa
så lagar jag mat
jag som inte ens kan städa min egen lägenhet x)
men de gör inget
men de är så tråkigt att vara själv
iallafall på söndagar
för då säger alla att dem måste ta igen sig
jävla töntar
på söndagar så regnar det alltid
och jag sitter ensam
diskmaskinen står i gång och jag orkar aldrig hänga upp tvätten
jag menar vart tog livet vägen
Det är bakom knuten
jag tycker om kantareller också
Och jag lever ensam o,O
men kärlek de har jag aldrig förstått mig på
ja men bra
jag brukar inte tugga mycket karamell
men du älskar ändå?
kantarell?
kantareller
Jag älskar
vet int
Var typ fem år sen jag tugga kantarell
men se
jag har ett halvt kilo kantareller hemma
men de gör inte livet bättre
men regnar gör de fortfarande
Skicka två kantarellisar till mig så ska du se att allt blir mycket ljusare
jag lyckas inte men vad gör världen åt det
Le, så ler världen tillbaka
du är så underbar
Vem?
MTV växer så de knakar

Åh jag saknar dig så jävla mycket herr Björn.

Inga kommentarer: