måndag 25 augusti 2008

"God morgon bloggen!"
Vad händer om jag börjar skriva så?
Kommer jagbli klassad som den nya
tidens superstjärna som har skrivandets
talang, bara för att jag har en blogg?

Anyway, godmorgon för mig själv iaf.
Vaknade och det mesta kändes tragiskt
grät nog en skvätt i duschen också,
jag menar i duschen märks de ju inte!
Och nu sitter jag vid mitt bord, har ätit
en macka av något solros bröd, allt för
att vara så nyttig som möjligt.
Och jag har fått en nykokad kanna med
kaffe, tack så mycket fader!

Dagens skall i huvudsak spenderas åt
journalistik, börjar om ca 50 minuter,
och jag tänkte komma i tid så måste väl
snart gå och dra på mig lite kläder och
lägga på mig ansiktet!
I eftermiddag så har jag i alla fall planer
på att ta ut hästen en runda, och sen sen
sen sen ska jag träffa lite trevligt folk
och bara ta det lugnt!

Peace out, have a nice day!

Inga kommentarer: