tisdag 1 juli 2008

Vad har hänt än så länge idag då?
Jag har ätit havregrynsgröt till
frukost, ni vet med mjölk, banan och
kanel, mumma för själen som för magen.
Sen har jag promenixat ner till stan
för att ta ut pengar till malin och sånt.
Sen gick jag upp till lägenheten -
tralalalalalallalalla på den! Jag hade tänkt
ta en bild eller två, visa hur den ser ut.
Men min kamera la ner och somnade.
Så tyvärr blev de inga bilder.
Sen har jag promenixat hem igen och
här sitter jag och dricker mjölk, funderar
på att ta upp kyckling som man kan grilla
eller steka sen, de hade vart gott väl?

Idag har jag på mig svarta strumpbyxor
och en tröja à fem storleker för stor, så den
är min tunika/klänning för dagen. Svart
och vit randig är den, plus för det! Sen har
jag haft söta vita pumps som är öppna i tån.
Och dagens blingbling, två ringar i svart och
stål samt ett armband med vita pärlor och
stål och ett halsband med hrm, stora vita och
genomskinliga stenar. Samt mina stora rödbågade
underbara jävla glasögon. Mumma!

Inga kommentarer: