måndag 7 juli 2008

Så vart man tillbaka i Hässleholmet efter en jobbhelg i mellbystrand. Flytet har vart helt okej och sånt där faktiskt. Men aaaah va allting lossnade i fredags. Jag och Keff tog våra cyklar och begav oss till finjasjön för att fira Jezzzzzyzizyzyiy. Haha, trevligt folk och sådant. Sen skulle jag ha armbrytning med en snubbe som hette Anton. Liksom, hur kom vi ens in på armbrytning? När jag va yngre va jag skit bra på de,men nu är jag mest kass. I alla fall så höll jag och Anton ihop resten av kvällen/natten. Vi badade näck i finjasjön. Vilket bryter mot mina principer helt och fullt. Eftersom finjasjön är något av det äckligaste som jag vet. Sen halvsov vi i Ninjas bil. Ninja vet jag inte heller vem det var, men de va typ Antons polare? Iaf så trodde jag väl nt att jag skulle ha någon kontakt med Anton mer. Men när jag satt på bussen till Ängelholmet så kom det ett sms med texten: "Godmorgon söt.hur e de med dej?på väg till jobbet?/anton" Och vips så vart min dag gjord. de är rätt najs när en kille säger"jag hoppas att denna kvällen inte tar slut" Oh yes, vilket han gjorde. Dock vi jag rätta honom eftersom de började bli morgon och sånt där. Men iaf så vet jag inte hur det är mellan mig och björn anymore. Men jag har planer på att gå och duscha och sen dricka kaffe. Får se vad som mer händer ikväll. (Snart kommer ju Kenneth och alla dem där. HJÄLP!)

Inga kommentarer: