torsdag 17 juli 2008

Så jobbigt när det finns sådana fula listor på internet som stämmer överrens med mig komplett. För exempel:

Killar!
Läs & lär:
När hon verkar blyg - Säg att du älskar henne
När hon springer bort från dig - Följ henne
När hon tar sitt huvud nära ditt - Kyss henne
När hon bråkar & slår dig - Håll henne intill dig
När hon är tyst - Tänker hon hur hon ska säga "Jag älskar dig"
När hon ignorerar dig - Vill hon ha din uppmärksamhet
När hon försöker sticka iväg - Håll henne om midjan & släpp aldrig taget
När du ser henne när hon är som värst - Säg att hon är Vacker
När hon skriker på dig - Säg att du älskar henne; men du måste mena det!
När du ser henne gå - Smyg upp bakom henne & ta tag i hennes midja
När hon är rädd - Håll om henne & säg att allt kommer bli OK
När hon ser ut som att något är fel - Kyss henne & säg att det finns inget att oroa sig för

Det är ju verkligen det man vill. När jag låg där i sängen hos anton så hade väl det underbaraste av underbarast vart om han bara hade sagt att; "du, det finns inget att oroa sig för. Jag är här, så länge du vill." Åhååå, jaja. Jag längtar hem, och jag längtar bort. Och illa mår jag, men bryr sig någon om det? Nepp, men ändå liksom...Ska snart ner till havet och simma lite. Bränna lite fett. Haha.

Inga kommentarer: