torsdag 3 juli 2008

När man va liten vill man ha så mkt uppmärksamhet och man ville verka mycket äldre och ha livserfarenhet och sånt där. Nu känner jag mig mitt imellan allting. Jag hade kunnat tänka mig att va typ 22, bara de att alla de jag umgås med hade också blivit mycket äldre då. Jag menar kenneth, han hade vart spygammal. Eller nästan iaf. Björn hade också börjat bli till åren, och typ Ida och Lisa och Jennie(hihi!) hade vart dögamla! Idag har vart en sån skön skön skön skön skön skön dag. Jag har mått riktigt bra. Gått enda hem till Keff för att äta pannkakor och umgås. Sen gå till stan ihop med Keff för att gå till systemet. Underbart kändes det som! Ska troligen med Stefan, Ulla och Swahn till Frillan och bada snart. Och jag har haft grejer att göra hela dagen, det är sånt som gör mig levande. Enda ut i fingerspetsarna!

Inga kommentarer: