onsdag 2 juli 2008

Min "gå och lägga sig tidigt för att slippa ångest"-plan funkade inte alls med tanke på att jag fortfarande inte har kunnat somna. Jag har åååååååååååååååååååååångst. Men jag hade glömt min ring, eehehe. Nu har jag den på fingret igen så nu kanske jag kan somna? Jag börjar ju nästan bli trött också, eller inte? Har dessutom öppnat balkong dörren för att få in lite frisk luft. Här har vart så varmt så man kunde storkna. Och imorgon har jag inte en endaste plan. Jag får väl ta och börja måla, jag har ju faktiskt en duk som är omålad. Och sedan har jag några som man kan måla över. Mumma för mig, illa för dig! Eller kanske inte..Jag har funderat på att springa en runda på t4 området imorgon också, bara de att de säkert kommer va cp varmt ute. Men om jag vaknar tidigt så kan man göra de på morgonen, sen duscha och sen gå och lägga sig igen. Det hade ju inte suttit fel om man säger så! Och om ni undrar, så tar de ca 7 timmar att åka till östersund. Till linköping finns det tåg som bara tar två timmar. Jag ska dö snart. tralalala. Godnatt!

Inga kommentarer: