onsdag 30 juli 2008

Glömde att säga att det var Fredrik
som jag drömde om inatt.
Det var mystiskt och underbart
och
lite sant och mest konstigt.
Jag var nog på nån middag eller så.
Sen gick jag in i nått rum och jag fick
för mig att de snackade engelska
där inne så jag började prata med dem.
Fredrik och Marcus ofc!
Sen frågade jag var de var ifrån och sånt.
Så svarade de hässleholm och jag,
jag blev helt stum.
Sen frågade jag,
men varför pratar vi då engelska?
Sen fortsatte vi att prata och jag och
Marcus satt och myste.
Knasigt och glatt,
tills jag knuffade bort honom.
Sen var det som om de gick några dagar.
Sen var jag och Fredrik i mit hus,
de va något med räkor vet jag.
Men Marcus stod och kollade från huset som
ligger bakom oss, såg rätt in i köket.
Så myckte som passade in och var konstigt.

Vi pratade engelska första gången vi sågs.
Det var Marcus som var mest framåt och
som tog på mig och såg mig och ville ha mig.
Men man vill ju alltid ha de som är svårare
att få. Men Fredrik ville iof också ha, men han
var så blyg. Fast egentligen var han inte blyg.
Han var bara rädd att Marcus skulle bli arg.
Men det var Fredrik som till sist formade mig.
Goddag.

Inga kommentarer: