måndag 23 juni 2008

När jag gick upp imorse insåg jag att det inte fanns något i denna byggnad som man kunde äta. Och det kändes rent ut sagt förjävligt. Jag menar, jag var hungrig som ett as efter att jag börjat knapra piller igen. och det enda som fanns att äta var gamla torra mackor och svettig ost. Y U M M I E! Men nu har jag i alla fall vart och handlat sallad i massor och typ soltorkade tomater, paprikor, morötter, bacon och makaroner. Införskaffade tre liter med mini mjölk, i like alot! Och sen såklart fruuuuuuuuukost till imorgon, ifall jag sover här? Höhö. Men anyway, det vart nyponsoppa som jag köpte = gott, nyttigt och precis lagom för att man ska överleva en dag till i livet. Sen köpte jag ju tofuglass såklart. Men inte för att äta! Utan för att göra Caffe Glace, vilket jag tänker gå och göra nu! Peace out lovely!

Inga kommentarer: