söndag 8 juni 2008

Hem från sweden rock och det har vart underbart ut till fullo. Men jag ångrar att jag inte har Ken1s nummer och att jag har denna jävla ringen på mitt finger. För jag blir smått paranoid(leta upp mig, snälla?) Sova i samma sovsäck som min man och önska sig tillbaka lite grann och bara få mysa och känna någons händer intill och veta att någon tycker att man är fin och lite sånt där. Men björnen är inte intresserad och jag tror att jag kommer kollapsa om jag inte styr upp livet lite grann. Liksom julia är snyggingen av snyggingar men jag står inte ut med att tänka tanken på att jag förstör allt runt om henne. Och jag har ingen lust att leta upp en man som är 13 år äldre än mig och säga att jag inte vill leva utan honom. (Jag kan leva utan honom, men för dramatikens skull.) Men björnen där emot, honom får jag mega spel på och har inte en aning om vad jag ska göra. Varför förstår inte människan att jag vill träffa honom, och när han väl vill träffa mig så vill ha bara ha sex egentligen eller vad vill han? Life's hard.

Inga kommentarer: