måndag 16 juni 2008

Har aldrig gjort nån mobil lista
så jag tänkte passa på nu:

Ta fram din mobil :
Vem ringde du senast ?
Bubbelfisk :D aka Andreas. Ringde honom halv sex imorse^^
Vem ringde dig senast ?
Julia, jävla snygga kvinna.
Vad står det i ditt 4:e mottagna sms ?
Sofia vill inte höra av mif ören jag har bestämt hur jag vill göra. jag orkar inte
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms ?
Julia
Vad står det i ditt 6:e mottagna sms ?
hihi^^
Vad står det i ditt 10:e skrivna sms ?
äru vaken än va?:o
Vad står det i ditt senaste skrivna sms ?
är hemma om 15 min
Har du några utkast ?nein
Vad är ditt rekord på snake ?
jag har världsrekordet i snake
Vad har du för kontakter som börjar på J ?
jan forsen, jeanette kampf, johan bror, johanna, johanna f, julia, julia k,
Hardu privat nr just nu ?
nein
Hur många låtar har du på din mobil ?
några hundra kanske..
Vad har du för bakgrundsbild ?
min påni och jag under ponnyallsvenskan 06.

Inga kommentarer: