tisdag 27 maj 2008

Tänkarrutten(ritten?)

Vart ute och red och började fundera
på hur dagarna skall delas upp när jag
ska jobba ute i Mellbystrandet, det
känns nämligen så skönt att det snart är
där, och jag längtar ut där till jobb och
sol och hästar och ensamheten!

Min plan är iaf:
  • Vakna, äta lätt frukost
  • Stall, fodra hästarna
  • Ta in liten, rykta och liknande
  • Rykta B
  • Ridning/tömkörning/longering/annat
  • Hantering och träning av liten(typ varannan dag)
  • Ut till sommarhagen med hästarna
  • dagar när jag inte hanterar liten, springa en runda
  • PAAAAAAAAAAAAUS
  • Duscha och äta bredare frukost
  • Göra sig iordning för jobb
  • Jobba -.-'
  • Sen måste jag till stallet för att fodra och byta hage
  • Sen jobba igen.
  • Sen hem och gosa ner sig och sova.

Sen ibland så får man ta tag i sig och sola ordentligt, men det behövs inte så mycket när man tränaroch rör sig så mycket, och bada kan man lägga in efter att man sprungit sin runda, för då kan man bara gå ner till havet och doppa sig. Helt underbart ju, så behöver man ändå bara duscha en gång omdagen. Usch ja, jag längtar verkligen!

Inga kommentarer: