söndag 18 maj 2008

damn

Eftersom jag är nere och tråkig och inte vet vad min hjärna och mitt hjärta vill så ska jag fylla i en sån här tråkig jävla lista.

vad har du för färg på bh:n? jag har ingen på mig
vad har du för färg på trosorna? gråa
har du för storlek på Bhn? 75b
hur många killar har du haft? - haft? på vilket sätt? för många antagligen.fan
hur många riktiga förhållanden har du haft? typ två, eller tre
är du kär nu? ja. fan också!
vad heter din senaste kille? haha. hur då? jag vill bara glömma.
vem gillar du nu? en dum jävla människa. nej men, björn. eller markus?
när hade du senast sex? allting är relativt. nej men, privacy va?

den senaste du har...
kramat - kanske morran eller emma? jag vet inte
kysst? - björn
hånglat me? - björn
haft sex med? - men va fan. priiiiiiivacy (;
myst med? - eh, björn?

men jag önskar,
att allting såg annorlunda ut.
FAN.

Inga kommentarer: