onsdag 28 maj 2008

Dagen b

Usch ja, jag har mått katastrofalt idag eftersom det inte fanns min sorts värktabletter hemma. Men jag fick i alla fall en ibumetin i skolan av emma och det har gjort att jag mår något bättre. Usch ja, igår började jag långsamt undra om levern hade gått i sönder på riktigt eftersom jag mådde dåligt och sånt. Men det visade sig att mensen var mega tidig. Vilket också känns lite jobbigt, eftersom jag nu kommer ha mens över siestan, men jag slipper i alla fall det över sweden rock vilket gör att jag kan våldta vem jag vill där. - Haha. Fick i alla fall sluta tidigare idag, så nu ska jag dricka upp min kalla moccachino(den får kallas så iaf!) som egentligen bara är en snabb variant av caffe mocca, men som serveras isande kall. Skillnaden till en frappé eller en frappéchino är att denna variant alltid är smaksatt av kakao(eller choklad iaf). Men jag ska dricka upp den och läsa lite i Da Vinci-koden (; Peace out, imorgno siesta!

Inga kommentarer: