onsdag 9 april 2008

Fika med herr huvudvärk.

Sitta och lyssna på Three days Grace samt lapa vatten och vänta på att min (onyttiga!) pizza i ugnen ska bli klar. Dessutom så har jag idag lånat en underbar bok som heter 12 000 saker som gör dig glad. Och visst låter det underbart.. Och självklart så måste jag, bara bara bara måste jag läsa igenom allting och spara en massa saker som man mår bra av.

För att berätta vad som har varit bra idag så kan jag enklast sumera det med "Amanda Axelsson är min kvinna!" Haha, eller ja. Det var väl inte så särskilt roligt egentligen. Oj, nu vart pizzan klar! Men jag mötte Amanda på stan och vi tog en hyffsat lång fika på Nyfiket och pratade en massa knasigt trams. Vilket vi är hyfsat bra på, och dessutom kan madame Axelsson få en att må otroligt bra!

Inga kommentarer: