söndag 27 april 2008

Bra bra bra bra bra dag.

Har spenderat förmiddagen hemma hos familjen Andersson, alltså hos eva och Bea där min häst bor för tillfället. Bea kom ju hem från tyskland igår så vi har massor att prata om! Fyllde vatten och pratade om hästförsäljning och tävlingar och dessutom, ifall jag kanske ville vara inackorderad hos dem även efter sommaren! Och det vill jag ju, jätte jätte mycket. Men samtidigt så har jag haft det så jätte bra på Annedal, så det är ett riktigt svårt val! Jag får se om jag får BabyDoll såld också, jag behöver ju inte bestämma mig fören efter sommaren tror vi. Håller på att plocka undan lite här hemma dessutom, och ska sätta upp mitt nya konstverk idag tänkte jag. Dessutom ska jag göra nästa bild till min tre serie.. Alltså den sista bilden!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman!
Min kompaktkamera är en samsung S1050.
Enormt bra bilder ( när jag lärde mig tekniken) bra funktioner, lätt att använda..dock suger den batterier.