tisdag 25 mars 2008

Kaotiska drömmar om att besöka singapore och hong kong och framför allt afrika. Ja, fy tusen jag kommer vara alldeles luspank efter allt de där. Men jag känner att jag nog måste. Inte just nu, men om två år så kommer jag nog åka på en kortare tripp och två år senare så kommer jag åka till afrika i två månader. Det är sådant man bara måste ibland. Besöka städer och länder och göra sådant som man har drömt om sedan man var jätte liten.


Åka på safari och besöka pyramider och enorma skogar och precis allting jag vill. Även om dem säger att turismen ökar mest till afrika, så vill jag ändå dit för att bekräfta mitt innersta jag. Och att åka till singapore, det är jag. jag jag jag jag jag. Jag vill besöka dess botaniska trädgård! Den är ju enorm! Ja, jag längtar helt enkelt. Sen kommer jag och andreas ju flytta ihop.


Inga kommentarer: